Nieuws

SponsorVisie

VVSB start met nieuwe sponsorbenadering

VVSB heeft dankzij een samenwerking met SponsorVisie haar digitale mogelijkheden uitgebreid.
Vanaf het komend seizoen biedt VVSB een nieuwe, actieve manier van sponsoring aan. Sponsoren kunnen via het SponsorPortaal, zoals de digitale oplossing heet, actief in contact komen met de VVSB leden en de overige bezoekers van de website vanVVSB.

Met gemiddeld 7524 bezoekers en 63178 bekeken pagina’s per week heeft de website van VVSB een zeer interessant bereik. Tot voor kort waren de sponsoren op de website echter alleen zichtbaar met hun bedrijfslogo. Nu is dat totaal anders. Sponsoren kunnen via een gebruiksvriendelijk beheersysteem een volledige bedrijfspresentatie op de website van VVSB onderhouden. Daarnaast kan de sponsor via hetzelfde systeem ook adverteren op de schermen in het clubhuis. Een slimme en ideale combinatie. Door deze nieuwe mogelijkheden is sponsoring is actief adverteren geworden.

“Een makelaar kan hierdoor de nieuw in de verkoop genomen woningen tonen en een uitzendbureau toont hier openstaande vacatures. Hierdoor halen onze sponsoren veel meer concreet resultaat uit de sponsoring.", aldus de sponsorcie VVSB. "En alles is meetbaar, in pageviews, clicks en daadwerkelijke aanvragen en zelfs verkopen. Het SponsorPortaal voorziet namelijk ook in een webwinkelfaciliteit."

VVSB verwacht met de nieuwe mogelijkheden veel nieuwe bedrijven voor sponsoring te interesseren. "Sponsoring van VVSB is nu één van de goedkoopste manieren van adverteren geworden.", aldus de sponsorcie VVSB.